poniedziałek, 21 listopada 2016

O mnie

Cześć



Zainteresowanie polityką i społeczeństwem wyniosłam z rodzinnego domu. Od dawna myślałam o założeniu swojego bloga. Do tej pory publikowałam swoje posty w autorskim wątku Antymajdan.pl założonym na forum prawda2.info.

W latach młodzieńczych współpracowałam z Federacją Anarchistyczną, publikowałam pod różnymi pseudonimami m.in. na indymedia.pl itp. Kulminacją tego okresu było moje aktywne uczestnictwo w 2004 roku na Antyszczycie Wa29 w sekcji pomocy prawnej.




Około roku 2010 w związku z dynamicznym rozwojem rożnych forów i portali poświęconych nazwijmy to "alternatywnej rzeczywistości politycznej" natknęłam się ciekawe rosyjskie filmy tłumaczone m.in. przez @eassy rusiana (https://www.youtube.com/user/michalxl600, http://michalxl600.blogspot.com/). Dzięki temu udało mi się reanimować język, który opanowałam w szkole podstawowej i średniej -a  który potem poszedł w zapomnienie.

Na forum prawda2,info zafrapowały mnie w szczególności posty @pszeka https://prawda2.info/search.php?search_user=1459&only_topics, który naprowadzał na szalenie ciekawe linki do politycznych i historycznych analiz i dyskusji w rosyjskojęzycznym internecie. Od tego czasu sama tłumaczę różne drobiazgi. Brak czasu nie pozwala mi jednak na podjęcie poważniejszych tłumaczeń, więc póki co prezentuję tu krótkie reposty (filmiki, memy, informacje) z ru -netu.

15 komentarzy:

  1. :) Ładna wizytówka. Taki trolling może być.

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę. Moja rówieśnica. I nie dość, że "kształcuna", to jeszcze mądra. A spodziewałem się "starej baby" pod siedemdziesiątkę :D

    P.S Trochu "zapuszczona" jesteś na tym zdjęciu, ale jak by Cię "doinwestować", to można by z Ciebie niezłą MILF zrobić :)

    Forged73

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesć Forged :) no wiesz..zapuszczona, to jest taki naturalny styl :)

      Usuń
    2. Zakochaj się (wiem, że "wiśta wio - łatwo powiedzieć) a sama z siebie tak wypiękniejesz, że Cię rodzina nie pozna - wiem co mówię...l

      Usuń
    3. Normalnie wygląda. Odczep się od kobiety i wracaj do milfów z mp4 :D.

      Usuń
  3. Spoko, Aximia wygladasz super. Jesli mozna to wiecej pisz od siebie, a mniej propagandy :)) Pozdrawiam i zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto ma oceniać czy to co pisze jest propagandą. Ty Wujku Dobra rada? Śledzę wątek Antymajdan Aksimii od początku i mnie się podoba. Im więcej info, tym lepiej. Każdy sam sobie poskłada analizę z różnych źródeł. O ile potrafi, bo analiza a potem późniejsza synteza tu trudna rzecz.

      @Aximia - olewaj takich Wujków Dobra rada. Oni chcą by biedne duszyczki w natowskim euroregionie Polin nie zostały zepsute przez "propagandę". Nawet skubaniec nie wie co znaczy słowo propaganda. :)

      Wiesz co się stało z Pszekiem z forum Wielkiego Bwany Bimiego? Na to forum zaglądałem tylko dla Ciebie i dla Pszeka. Pszek zamieszczał fajne perełki i choć nie zgadzałem się z nim w paru kwestiach, to lubiłem te perełki poznawać.

      PS. w sprawie HIV/AIDS moim zdaniem nie masz racji, ale Bwana przesadził z reakcją. Z buta traktował każdego i teraz sam zostanie na tym swoim forum.

      Usuń
    2. Dzięki Jurek :) Co do propagandy, cieszmy się póki jeszcze można ją repostować, bo Parlament Europejski podejmuje właśnie decyzję o jej zakazie. Może to uderzyć nawet w takie cienkie blogi jak mój. http://www.zachod.pl/radio-zachod/serwis-informacyjny/kraj/jutro-w-strasburgu-rozpoczyna-sie-sesja-pe/

      Usuń
    3. Nie wiem co się stało z pszekiem. Widzę tylko że nie publikuje już ani na prawdzie2 ani nie wstawia nic nowego na swój kanał YT https://www.youtube.com/user/relanium05/videos tak samo widzę że nie publikuje nic w internecie. Na pirva też nie odpowiada, przynajmniej mi, kiedyś mieliśmy sporadyczny kontakt. Także naprawdę nie wiem - może coś osobistego. W każdym razie zgadzam się że wstawiał fenomenalne perełki do tego posiadał niebywałą lekkość i styl formułowania tekstu. Szkoda że nie pisze.

      Usuń
  4. Choć z tym "więcej od siebie" to się zgodzę. Może nawet nie tyle od siebie, ale na przykład jak jest wpis z filmikiem, to może kilka zdań o tym filmiku, jakieś zreferowanie sytuacji. Jak czytam wpis "zadyma z policją" i widzę film po rosyjsku (nie znam rosyjskiego), a tam faktycznie jakaś zadyma, ale nie wiem kto, po co, za co - to taki wpis z mojego punktu widzenia nie ma dużej wartości poznawczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Racja racja, postaram się dawać trochę więcej objaśnień.

      Usuń
  5. Aximia.

    Wstaw gdzieś ten film u siebie. Uważam, że warto.

    https://www.youtube.com/watch?v=7v-5rZoFJ5g&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
  6. I jeszcze coś.
    Uwielbiałem czytać Twoje wpisy na prawda2.info.
    Niestety popapraniec "Bimi" (zapewne na polecenie koszernego oficera prowadzącego) uciął Ci limit postów.
    Zrozumiałe jest, że szukałaś dla siebie nowego miejsca.
    Tylko, na Swarożyca!, dlaczego na tak kiepskim i nieczytelnym "silniku".
    Ta belka po prawej stronie jest zupełnie nieczytelna. Tytuły nowych wpisów nie mają dat. Nie wiadomo, które są najnowsze. W ogóle całkowicie do dupy :(

    Nie mogłaś założyć bloga np. na wordpress'ie?

    Pozdrawiam z wyrazami szacunku.
    Forged73

    OdpowiedzUsuń