piątek, 25 listopada 2016

Pożar w Hajfie. Ewakuowano 60 tysięcy ludzi.

W Hajfie i wielu innych miastach Izraela ogłoszono stan nadzwyczajny. Intensywnie pali się jednocześnie w kilkudziesięciu miejscach. Władza Izreala zamierza powołać rezerwistów do gaszenia pożarów. Przyczyną były susze, południowy wiatr, są też oficjalne dane o podpaleniach przez Arabów. Rosyjscy stażacy uczestniczą w gaszeniu pożarów. W arabskich sieciach społecznościowych radość, uważa się ze jest to kara za wprowdzenie w Izaelu obowiązku zmniejszenia głośności nawoływań na modlitwę z minaretów.

5 komentarzy:

  1. To to już są w ogóle jakieś brednie z talmudycznej dupy.
    Kilka pożarów w betonowym mieście, ewakuacja 60 TYSIĘCY mośków, i POŻAR GASZĄ ROSJANIE!!!
    Pewnie ci z Admirała Kuzniecowa.
    Ja pierdolę... jak to piszą USraelici: FACEPALM!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałem drugi raz ten filmik i zauważyłem TYLKO JEDEN pożar. Z całą pewnością nie zagrażał całej Hajfie (o ile to w ogóle Hajfa), tylko kilku blokom mieszkalnym, w których na pewno nie zmieściłoby się 60k mośków.
    Do tego pożar był gaszony między innymi przez polskie Dromadery https://pl.wikipedia.org/wiki/PZL_M18_Dromader
    A sam film nakręcił jakiś mężczyzna mówiący po rosyjsku... Pewnikiem akurat na wycieczce w Israhell'u...

    Aximia!
    Weź Ty sprawdzaj dogłębnie te "news'y", bo jak tak dalej pójdzie, to stracisz wiarygodność...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no pożarów jest mnóstwo to nie ulega dyskusji, własnie puściłam nowego posta z filmikiem tam na początku jest mapka ile miast płonie w Izraelu. Człowiek mówiacy po rosyjsku to ruski żyd a nie wycieczkowicz, ruscy żydzi maja w izraleu swoją tv prasę ja własnie inormacje o izraelu biorę z izraelskiego ITON tv.
    I najważniesze ja nie mam pryncypialnie nic do żydów. Jako człowiek prawsławny uznaję torę czyli Stary Testament za pismo święte i jako zwykły człowiek po prostu szanuję i podziwiam żydów za ich geniusz. Rozumiesz. Podziwiam Żydów, więc judeofobskie komentarze proponuję uskuteczniać gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. I wszystko jasne. Odpadasz u mnie.
    Jak dla mnie jesteś KOSZERNA i za grosz nie można Ci wierzyć...

    P.S. Jak to się parchy ładnie demaskują...
    Nie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń